17 January 2012

alkisah pg nk pi opis.. T_________T

pg semalam.. da janji siap2 dgn cik ai.. nk pi ofis sesama... then, cik ai msj.. nad...nk manje2 dgn awk ni..awk drive eh... aku pn... okeh... xde hal laa.. untuk mengelakkan aku lemau gak morning2 ni kan.. kelasss...pg2 drive cm ferrari... hahahhaaha...

tp sebelum cik ai smpai.. ade kejadian sket.. eeii,ingat balik..atutnyaaaa... aku smpai pkul 6 sharp kt klang...cik ai suh tgu depan public bank.. tp wa tgu depan ambank.. (sebelah2 je) pastu tgh dok belek2 tpon.. ade nmpak sorg ni.. adoii.. hati da x sedap ni... apehal la plak dia ni kn...

tp buat2 x nmpak gak lg.. pastu,tetibe dia dtg dekat.. "ade nmpak ic x?? ic xde ni" aku..."pi carik sana" dia... "ape??" siap dtg dekat lg.. kebetulan plak ade keta brenti depan bank.. aku trus buat2 bangun g kt keta tu.. fuhhh...

jantung jgn ckp la.. da mcm nk tercabut pn ade.. terkejut kot..
pas 5 mint cik ai smpai.. deras2 aku masuk dlm keta.. seram x abes lg.. mana xnya,.. dia siap sepak sampah depan aku sbb konon nk carik ic.. ape daaaa...

dugaan nk pegi keja.. tp klau ingat bab dugaan.. kes dlm bas tu aku x bole lupa smpai skang... kambing btul dia tu..