09 January 2012

kisah selepas skola...

bdk2 skola da start seminggu...maknanya aku pn da start tggal keta dan start balik g keja dgn bas.. syok gak la..sbb dalam bas bole blasah tdo.. tp kdg2 risau gak kot terlajak tdo kn.. xpela, berkorban susah skrg xpe.. kang da ade bdget lebih baru la pk nk amek kenderaan lain.. skang ni biar dlu..aku nk kejar iphone 4s dlu...*yg tu iklan* hahahahha...

azab sbnanya da nk balik ptg2 kejarkan train.. aku da x snggup sbnanya..pg ok lg..ptg mmg aku da xlalu.. ntah knp trasa penat sgt2.. xlarat aku nk berasak2 dgn org ramai gile kt sana.. penat sgt2 bdn ni.. antibodi aku makin x kuat agknya... sabar jela.. adik aku lak makin sepah2 buku dia.. kt uma tu jgn ckp la.. pening gak aku tgk.. hahaihhhh

eh! ape daaa aku cite ni.. malas la mau taip lagik.. diam2 duduk sudahh