25 January 2012

scary story okeh..


last monday.. makcik haku kena samun.. giler ngeri.. depan uma okeh.. yg waktu tu xde org.. anak2 xde..
jiran sebelah menyebelah xde.. 
alkisahnya, hari tu my cepupu ni ajakla mkcik ni pi jenjalan.. tp mkcik xmau.. katanya da penat, nk pi urut.. pastu ntah cemana.. balik je mengurut.. tau2 ade mamat mangkuk ayun da duduk dpn pintu keta dgn parang.. 
wowowowo,parang okeh.. bkn pisau menan tu.. 

kasi hentak makcik aku,pastu rampas hanbeg mkcik aku tu.. the best part.. perompak bongok tu siap raba2 leher mkcik aku, utk sentap rantai skali.. sumpah! mmg bangang.. pastu dia lari laju2.. *naik lc kaler merah* 
terduduk mkcik aku kt situ... depan uma yg aku x bole trima tu... super bangang... tambah lg bangang... 

haishhh... so,sesape yg kuar2 uma memalam... xkira mana pn korg pegi.. harus make sure xde sape follow korg.. dlm kes mkcik aku ni.. aku trasa mmg dia da perhati.. sbb mkcik aku ni meniaga.. mmg always bawak cash je.. 

mudah2an kaum keluarga,sahabat2 aku sentiasa dilindungi Allah swt.. 

Ya Allah, 
lindungilah kami dgn payung kerahmatanMu, 
lindungilah kami dgn payung keselamatanMu..
amin..