27 January 2012

day 1st..

harini hari pertama tempoh berpantang mula.. agak janggal bila ape yg biase aku mkn, smua x bole mkn.. agk scary sebenarnya.. mau x.. udang, segala adek bradik seafood smua x bole usik.. segala jenis kekacang.. *kacang atas meja kt opis tu mmg alamatnya kena sedekah laa* maknanya secara rasminya, semua jenis fastfood xbole mkn.. big apple,pizza,tako lg.. coolblog lg.. abes laaa..

rasa janggal bila mak aku lak cm penjaga peti ais.. sbb x bole minum ais lgsg.. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
aku nmpak udang yg sebenarnya mmg feveret aku.. mak aku da jeling2 kata jangan.. tp.. uwaaaa!! x bole usik jgk.. jd ape yg aku nk mkn sebenarnya.. mak aku da kawal smua mknan.. ni terbaring atas katil, dok pk ape aku nk mkn.. walaupn hakikatnya aku da xde selera.. ntahla...

nk tdo jap la.. pening kepala