16 January 2012

ade cerita best arini..

cerita tanpa gamba..sbb aku lupe nk amek gmba... fuhhh...!!

pg2,masuk opis je.. 
agenda nk memanaskan ngaku...

masuk dlm microwave..set time 10mint..
dan aku tinggalkan pegi tmpat lain...

aku masuk opis balik...

lalalalalalalalalalalalalalala









kebakaran!!!!!!!!!

wowowowow,apesal lak berkepul2 asap nie.. 
mcm pelik nie..
ape da jadi ni..
masing2 bdk2 opis ni tgk aku..

ade yg x kena ke??

kak tia: cik pelangi,masak ape ni.....~~~~
fared atras: aku tau niat ko, aku tgk dlm BBm.. ko nk bakar Rnd kn...
kak yun: msti panas sgt tu,ade minyak2 tu yg terbakar.. (pandai aku)
cik ai: hahahahhahahahha....dgr bisik2... 
pok no:ape bau hangit ni?????
sist aida: ape ang buat nad??

haaaaaaa....
ok2 faham...
sekali tgk...
hangitttttttttttttttttttt~~

rentung da... 
ni bkn hangit tau...
ni terbakar namanya..

T____________T

jalan slow2...
larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....