09 December 2015

:: hari ke hari dan semakin menghitung hari ::

sedar2 je dah hampir 3rd trimester..
rasa macam baru je lagi.. 
sekarang ni memang aku stanby mental & fizikal bagi kuat sikit rasa semangat tu.. 
yela, hari2 aku dok tengok macam2 persediaan nak sambut orang baru... 
terus rasa nebes makin melampau2.. 

masa memula orang dok cite pasal baju la.. sarung tangan la.. topi la..
semua pun aku rasa macam dengar gitu2 je la.. sebab macam awal kemain nak prepare semua..
rupenya diam2 aku buat tak reti tu, dah nak dekat dah masa...

yang lagi rasa macam heran..
apesal tiap kali ade baby fair aku takde peluang langsung nak pegi.. =(
mesti ada program.. 




tadik pagi nampak kak yun beli gift set baju baby..
terus rasa excited!
apsal lawa kemain ni.. aaaaaaaaa...

semua tanya gegerl ke boy..
laju je jawab supriseeee supriseeee...
padahal aku pun dok tertanya2..
kot2 laaa gegerl...
rasanya macam dah tak sabar nak sambar yang semuanya pink! hehe..

kompem ayah awak menjeling je... hiksss..


sekarang pun rasanya kaki semua makin sakit..
ke aku makin berat sebenarnya.. adoii...
tak timbang lagi ni.. harap2 tak laaa mencecah paras bahaya..
ai is seram...


buat cinta hati ibu & ayah..
mudah2an awk baik2 dan membesar sihat ye sayang.. =)
tak lama dah kita nak jumpa..
ibu pun dah makin rasa excited bila awak makin rancak kicking2..

i love you!