08 December 2015

:: FAMILY DAY MOTAC @ EQUESTRIAN PARK, PUTRAJAYA ::

sabtu lepas punye cerita... 
berfamily day kat equestrian park, putrajaya... 
masih buat kat tempat sama.. 
cuma kali ni takdak la pulak nampak kuda2 tengah training..

okeyla kan.. sampai kat sini pun hampir2 pukul 8 dah..
daftar, dapat baju terus pi breakfast dulu.. 
tema tahun ni fuschia ye uolsss.. =) 
kemain lawo kaler baju kteorang..


siap makan smua, terus naik atas stadium je...
tak kuasa haih duduk dalam khemah... panas kemain..




sambil tunggu pertandingan karoke.. 
sebenarnya takde la tunggu sangat pun.. 
tapi elok je duduk situ tiba2 dengar orang nyanyi suara dah macam original bandi amuk..
terus ikut jadi penonton jugak.. ahaha...
aku rasa masa ni aku sorang je wakil kaler pink yang ada.. 
hikss..


sebenarnya aku dok memerhati jugak budak sorang ni.. 
rasa macam familiar gitu..
biasa2 nampak... tapi dek sebab dia sibuk praktis menari2.. 
takde la aku kacau.. nampak dia dah duduk, baru panggil...

sape penah follow cite qalesya tau la kot pasal si haji...haji.. haji mustapha ni..
da beso panjang dah.. sekarang ni budak aswara rupenya.. 
dah tinggi... =p






sempat laaa aku tunggu sampai tarik tali setel..
support la sebab team pink dapat masuk final..















tahun lepas ade la princess pastu watak memacam..
tahun ni cuma ade tugu ni je..
tugu ni pun duduk diam2 kat situ jer..
takde pun berjalan2 ke ape..





ni la bff aku kat motac..
geng2 sawan kat team building pun ye jugak nih..
time2 camni jela pun dapat jumpa..
takdenya dapat jumpa selalu kan..


inshaAllah kalau ade lagi family day motac taun depan..
kite jumpa lagi la yek.. =)