aku hargai...

05 August 2015

:: puding roti punya pasal ::

semua sebab aku makan sikit je puding roti kat umah Sil aritu...
aku pun gigih laaa tanya macamana buat puding roti...
tapi dalam hati dok memikir jugak, jadik ke tidak ni agaknya..
yela... bab baking2 ni memang langsung la takde seni...
bukan sikit takde seninya..
banyak sangat! hahahaa.. 

takpela, tak try memang tidak la tau kan...
okey aku pun gigih ajak mr.capt bawak aku pi beli barang..
tu pun banyak kali dia tanya, bole ke buat?
nampak nau tak yakin kan... 

siap cakap lagi, jom la kita raya rumah mar..
mintak mar buat puding roti..
tapi dapat wife memang paten degil nak try dulu..
makanya elok je sampai rumah.. 
terus buat...

1st stage memang laaa menjadi..
bau dia saje dah mula menusuk hidung..
sedapnya laaaa...




tapi bab bako membako ni sebenarnya aku memang tak tau langsung nak buat camne..
brape timer dia pun aku tak tau sebenarnya.. -_-''
so, aku hentam je ikut ape yang sil ajor..


kesudahannya..


jadik camnilaaa....
serius memang tak jadik..
kering.. tak lembap pun macam sil buat.. 
sedih gile rasa..



aku sedapkan jugakla hati...
try potong...
keras weiii keras...
tahap lempar ke dinding memang retak dinding tu...
frust punye pasal.. aku campak ke tong sampah jawabnya...
hahadoiiiii.... sedih!

dan sampai ke sudah aku tak jumpa lagi sape yang jual puding roti sedap..
sebab teringin amat.. grrr

No comments: