aku hargai...

18 August 2015

:: majlis perkahwinan jue ::

last week punye cerita.. 
punyelah kecoh kat grup tanya memasing pegi kenduri pukul bape..
tapi yang jawab pun macam ada yang tak dapat attend...
adeiii.. aku memang jalan jela..
tak tau nak tunggu geng2 lain.. mr.capt pun nak kejor balik cepat...
sebabkan ade live LCW...

bole la makan sikit kan...
paksakan jugak makan nasi kenduri...
pastu jumpa la diela,eda dgn hajar..
bagus! ade geng nak amek gambo dengan pengantin sat lagi..

tapi kat depan pintu dewan, dorang dah suruh tulis buku..
bab2 tulis ni aku rasa kreativiti aku da lama hilang..
tah mana meraban tak tau la..




lain sungguh jue sekarang...
ingat masa sekolah dulu, kot tak perang dengan dia..
memang tak sah agaknya..
1 kelas bukan ngam sangat..
kemain lantang memasing nak pertahankan diri..

(-_-'')



semua pun classmate jugak.. 
aku rasa aku dengan eda paling lama sekelas..
dari f1 sampai f5 rasanya...
minah jawa sangat dia ni..
kohkohkoh...

sibuk cakap orang..
macamkan bukan anak jawa jugak..
lalalalalala




elok je nak balik..
jumpa enaz, kak ngah dgn eka si ketua kelas..
paling suka menyakat eka..
sebab memang paten tak tau marah agaknya..
cakapla ape pun dia redha je.. 
hahadoiii


balik je terus singgah rumah atok..
nak tengok baby baru..
ape ntah nama dia.. lupe sudah...
abang dgn alif memang so jeles kakak dia pegang adik..
nak amek gambo je berebut 2 orang tu duk belakang..






seronok bau baby..
rasa damainyaaaaaaaa...
wangi!
adoii.. da rindu dengan baby dah...




No comments: