aku hargai...

13 August 2015

:: betapa gigihnya dia ::

aku tak tau kenape aku bole jumpa spesis manusia segigih ni demi menyakitkan hati orang..
sanggup..
takde urusan ape2 datang jumpa kita untuk soal kita perihal peribadi..
sanggup sangat bertanya itu ini semata
keinginan nak tau yang sangat tinggi..
betul sungguh aku tak tau ade orang yang gigih camni...

maybe sekarang ni..
aku bole la chill lagi..
tengok la nanti..
kita tak tau ape jadi akan datang..
janganla seronok sangat selongkar dalam kain orang..
kain sendiri berabad tak basuh, tak penah kisah..

haih la...
harap harapnya janganlah sampai aku membenci..
takut jugak terkenan dengan spesis camni..
nak pandang yang cantik2 je sekarang..
yang molek2..

yang perangai tak bape cantik ni..
tolong bungkus muka dengan plastik sampah plis..
tak nak tengok.. =p


*ibu harap awk behave ye sayang, jangan menurun peel ibu yang sensitive melampau ni*

No comments: