12 December 2014

:: slot samarinda Zahira ::

haii korang..
bajet gud gud plak kan.. hahaha..
sape tengok cite nih? aku salah sorang yang memang tggu drama zahira ni..
nasib baik bukan hari2 ada..kot tak, memang hari2 jugak aku bangun kelam kabut sebab abis pukul 11.. menahan mata jugaklaaa tunggu.. 

memula takde pun follow.. lepas tertengok episod 1 & 2..
terus rasa macam not bad jugakla cite ni...
salah satunya maybe sebab tertarik dengan karektor Syed Iqbal..
memang takde ampun punye garang..
garang nak mati tengoknya..

tapi ada yang menarik disebalik karektor menyakitkan hati dia tu..
lagi2 bila idlan anak bongsu syed iqbal dah jumpa dengan zahira..
start situ nampak syed iqbal nampak dah mula berbeza.. 
ditambah dengan karektor homei izati.. very indipendent girl..

ada sesuatu yang buat aku tunggu cite ni...
sama macam cite Love You Mr.Arrogant dlu..haha..



maybe sebab aku dikelilingi lelaki yang berpewatakan camni..
buatkan aku jadi macam rasa dekat dengan watak syed Iqbal tu..haha.. macam mongok sungguh rasa.. tapi cite ni memang menarik..


dan mungkin jadi sangat menarik sebab sebenarnya ciri2 lelaki pemimpin camni memang dekat  dengan hati.. kelakar kan.. tapi dari dulu, aku tak pernah langsung tertarik dengan orang yang sangat caring.. doploh pat jam nak kene jaga aku.. text aku kat mana.. aku rasa annoying sangat perangai camtu.. sometimes aku akan rasa jugak nak bertanya "hai, awk buat ape?" tapi bukanlah sekerap 10 minit sekali.. macam lagu taufik batisah tu.. pedas gile tembak.. 

haha.. akui sangat la.. 
memang aku rasa aku jatuh cinta dengan watak Syed Iqbal..
tp still in love poreber dgn mr.captain ai.. 

*blushing*

auw auw auw..