aku hargai...

16 March 2013

the day of 16-03-2013

omg.... tolong tampa aku skrg.. ahaksssss... 
sebab aku rasa aku tgh senyum smpai ke telinga lebaunya nih.. muhahahahahaha...
ok2... kadang2 bila kte da usahakan sesuatu tu smpai ke tahap yg paling mencabar diri kita sendiri.. 
dan akhirnya smuannya done sekelip mata... trus rasa cm wooowww!!! 
 
aku da berjaya oiiii.. aku da berjaya...
Alhamdulillah.. sekurang2nya aku rasa walau sikit.. 
aku nmpak kesannya.. mungkin sbb aku mmg terlalu berharap ade keajaiban dan mmg ternyata ajaib tu ade.. 
syukur Ya Allah.. 

sebenarnya aku pn masih dlm trkejut kot.. 
gile x trkejut.. sbb aku rasa aku cm mimpi.. betul ke ni? 
haha.. tp jgn epi sgt yek... 
sbb baru permulaan je ni.. byk lg benda nk kena lalui...
bukan mudah nk gapai ape yg kita impikan.. sekurangnya aku rasa sgt2 bersyukur.. 
ape yg aku cuba dan ape yg aku nantikan selama ni.. 
hasilnya ade dan kelihatan...

hekhekhek...apekah yg aku merepekkn ni?
wait n see.. sbb x brani nk ckp lebih2.. baru je permulaan nk ckp lebih2 pun...
cukup aku katakan.. 

Alhamdulillah Ya Allah..
dikau permudahkan segalanya...
semoga ini yg terbaik dunia dan akhirat..

amin..


^_^




jiommmm... nak sambung lompat2 sbb epi gile..
hahahahhahaha.... serius heppy giler!!!


No comments: