11 March 2013

wat happen last yesterday..

sabtu? xyah cite la.. sbb aku mmg penat gile sabtu lepas.. tah pebenda aku buat pn aku xtau...
tp yg penting, misi aku basuh ikan.. secara rasminya berjaya.. hekhek... 
mmg rasa nk pitam dok membasuh ikan tu.. kotor sesgt dah rasanya.. 

ahad.. 
aku keje.. hakhakhak.. best2... 
dasarnya nk bangun pukul 8.. tp meleser baik punyeeeeee... so pkul 9 bru bangun..
pas aku siap2.. so kena mandikan, siapkan budak cilik muadz aliff tu.. 
da la pagi2 keje membebel jer.. aku tgh siap2.. dia bantai main lampu.. 
bertuah punye budak.. pastu gelak2.. epi ko ye...

lepas siap2 mandikan muadz plus dgr dia membebel segala..
baru aku blah g keje.. aku nk hantar budak tu kt mak aku, dia xnk.. so 
duduk la kt uma dgn apak ko ye.. 

aku smpai opis tah pkul brape.. 11lebih kot...
pastu jalan sana.. jalan sini... sumpah bosan..
geng xde hoi.. aie je ade.. tu pun dia bizi kemain.. 

 ehem2... rasa mcm retis skejap.. 
muahahahhaha..... 

ni klau bkn mor yg bgtau... mmg sah2 aku xtau.. 
nk kena claim komisyen nih.. hakhakhak




yg ni baru artis btul..
muahahhahahah... larikkkkk






ciknotahati: senyum selebar yg mungkin untuk menutup rasa hati yg terkilan...
xpela.. ade hikmahnya ni..