06 March 2013

entry suka2 aku

terlajak perahu bole diundur...terlajak kata? pandai2 ko laaa nk buat camner...
makanya bila berkata2.. silalaaaaa perhatikan sekeliling.. jgn ckp ikut sedap tekak je.. x smua org bole dibawak bergurau.. mcm aku laaa... klau org x kenal aku, for sure akan pecaya je ape aku ckp.. aku auta pn pecaya gak.. padahal aku bergurau je.. susah wooo nk zip mulut... yelaaa aku kn suka ckp pakai lepas je.. kadang2 smpai malu rasanya....sbb ape aku ckp tu slalunya aku lambat pk ape feedback pd org yg dgr... mestilah klau yg buruk tu laju je jadi isu kan.. 
tp tu laaa.... mcm aku ckp.. terlajak kata pepandai laaa nk buat camner...


aku ni jenis plak mmg selamber badak je.. rasa aku nk ckp, aku ckp.. 
agk2 x puashati lantakkan.. ade aku kisah? tp makin meningkat usia, makin aku cuba faham.. mmg x sesuai da nk buat peel cmtu da.. susah nk berubah klau bukan dari diri kita sendiri... 
tp setiap masa aku cuba berfikir ape yg btul dan ape yg tidak.. mungkin ye kadang2 ade je yg kecik hati dgn kata2 aku.. tp minta maaf.. aku sedang perbaiki.. andainya kesilapan tu nmpak terang dan nyata.. aku x sengaja.. aku sedang belaja dari hari ke sehari...


*sedangbelajardiamdandiam*