25 March 2013

trust each other or u'll lost it forever

mcm garang sgt kn..
tp sbnanya mmg aku da xdpt nk sorok lg smua ni..
makin disorok makin aku yg sakit mental..
yela, kadang2.. aku rasa aku bukanla sempurna ape adenya aku..
kecewa for sure ade.. sgt kecewa sebenarnya...

mgkin aku mmg kena let be je a few thing.. 
tp yg 1 ni... ntah mcmana aku nk handle agknya.. sbb aku rasa aku da makin lost control..
aku nk buat 1 keputusan.. tp honestly keputusan tu sbnanya berat sgt2...
selepas beberapa pendapat dan pandangan.. 
peratus yg tinggi apabila ade yg takut aku akan menyesal...

tp bila begini.. aku sbnanya lg menyesal..
aku kesal dgn tindakan pantas aku.. 
aku kesal dgn keputusan aku yg terburu2...

secara teorinya.. aku sbnanya da menangis berkali2.. 
aah... keliru kan..
aku? masih fikirkan ape feedback..
masih memikirkan ape rasionalnya..
masih lagi terawang2...
aduhai.. 

xde kesan ape2 ke yg berlaku selama ni?
Ya Allah, kuatkan hatiku...
kuatkan semangatku..
kuatkan rasa perikemanusiaan aku...
kuatkan rasa kasih sayang aku supaya aku tidak tergolong dalam insan yg menyakiti insan yg aku sayangi.. berikan aku cukup sabar Ya Allah..