05 March 2013

the day of 4 march 2013

ehem2... smlm ye, bkn arini... hari perasmian HARI KRAF KEBANGSAAN 2013
ok.. maknanya ni kali ke 3 hkk aku kt kraf ni.. huhu.. 
tang tu nti2 je laaa aku cite..
aku nk sharing2 uniform kteorg arini..
homei2 x?? huhu...

sampai2 je trus naik atas jmpe mai
mai ape lagi.. laju2 ckp nk amek gamba same2.. 
jom2.. aku suka btul gamba2 ni.. haha...



kt beranda pun jadi laaaa.. asalkan ade gamba..
huhu






pastu da siang sket..
bergerak terus g khemah A..
jiom laa kte posing2 kt sana.. haha.. 





gegerls of RND


time ni da campur.. haha.. panggil je mana yg ade kt situ..

















dgn danial... bapak budak ni rajin nau..





iman bghn usahawan..
jgn gosip2 ye..
da ade empunye mamat hensem ni.. 
haha



bos unit seramik..encik Man...
bos paling sempoi... bertabahlah dia, bila asik kena auta je dgn adik dia yg sengal tahap super saiya ni.. hahahaha... 





this is weolsss of the day...
tadaaaaaaa...






sekian laporan yg x brape lengkap dari org yg x bertauliah...
muahahhahahaha... 

jom2 sape2 nk join aku nyanyi..

"si baju hijau.. sedang bertugas.... lalalalalalalalalalala"

pangg!!! kena tampa sat g.. haha