10 March 2013

maafkan saya


maafkan saya...
sebab saya da berusaha segalanya untuk ape yg saya cuba pertahankan.. 
tp hati saya makin x kuat...saya tau..
 saya semakin jumpa jalan buntu..
saya jugak tau ape saya buat slama ni xpenah bawa erti apa2..

maafkan saya..
semakin saya mencari kekurangan saya..
semakin saya temui banyak rupanya silap saya yang timbul dan kelihatan..
dan semakin saya rasa berdosa dengan diri dan hati saya..
saya tau semakin saya memaksa untuk ada dan sentiasa ada..
saya semakin lukakan hati saya..
semakin saya mencuba..
semakin laju saya mengalirkan airmata.. 

maafkan saya..
saya cuba segalanya dgn rasa pasrah padaNya.. 
saya serahkan bulat2 segala rasa gembira dan kekecewaan saya padaNya..
saya berikan segala rasa isi hati saya terus melaluiNya supaya segala urusan dan ape yg saya korbankan terlihat dimata..

maafkan saya..
saya dah cuba habis baik..
saya menulis bukan kerana saya mengalah.. 
bukan kerana saya lemah..
bukan kerana saya mengaku kalah...
tp kerana saya xtau ruangan mana untuk saya paparkan segala rasa yang terpaksa saya padam dalam2 hati supaya saya tidak punya ruang untuk ingati semula..

maafkan saya...
saya sentiasa menanti dan terus menanti..
walau segalanya saya tidak pasti membawa erti atau tidak..
sungguh saya minta maaf...


maafkan saya kerana saya bukan insan sempurna dambaan sesiapa..
saya hanyalah insan seadanya saya...
saya tidak mampu menjadi yang lain selain dari diri saya..
maafkan saya..