05 March 2013

hkk...hkk..hkk 2013

bak kata kekda.. hkk...hkk...hkk...
haha.. okeh, ni la keadaannya depan uma bahagian rekaan & bahagian usahawan ni..
ni namanya tahanan perang... beberapa hari sblum ketibaan hari kraf..
aku klua pintu je nmpak da menatang ni.. perghh..
laily siap ckp.. seram2.. haha


keadaan dari pintu lif... omg! 
apekah ini.. muahahhahaha...



ni alkisah hari ke3 hkk...
ustaz don @ kraftangan malaysia...
siyess best... byk maklumat yg aku xtau dan xpenah tau...
ustaz bantu perbetulkan.. gamba dgn ustaz xde.. makanya amek la dari atas.. 
psst... siyes ustaz don ni hensem gile... haha



name tag sempena HKK 2013
haha... baru taun ni laaa depa bg name tag ikut nama panggilan.. kot x, mmg depa pi buh gak nama depan aku tuh.. so, adik2 aku smua bole tlg bertugas.. kahkahkah..
skang xdak.. ni nama iolsss saje.. huhu



 hari perasmian.... majlis disempurnakan oleh SERI PADUKA BAGINDA RAJA PERMAISURI AGONG TUANKU HAJAH AMINAH..


sekian.. tu je sekitar hkk kalini.. 
tgkla klau aku rajin nk hapdate lg..
pssst.... tgh tggu 7hb.. sbb irfan khairi bg talk kt DC... 
haha.. smua tggu tu je.. 

ape lg korg tggu..
jiommmm (bak kata mor)

jemput2 dtg hkk 2013 @jalan conlay, Kuala lumpur