aku hargai...

19 March 2015

:: bridal majlis bertandang ::


Assalamualaikum..



setel jugak part bridal bertandang..
baru aku prasan, bridal ni memang semua kat tingkat atas..
jenuh jugakla aku pakai pastu pasang balik kasut.. gatai lagi pakai kasut bertali2.. 

dari satu kedai ke satu kedai..
majoriti semua paten dan warna adalah sama.. 
dan kami yang memang sependapat pangkah baju2 tu..wahahaha...
jalan lagi.. dan punyelah cerewet taknak jugak songket sampaikan taknak tengok langsung yang namanya songket... ade jumpa 1 bridal yang sempat aku try baju..
oohh man.. memang paten ke baju letak riben kat kain..
ape ke pelik nau rupenye.. -_-''

jenuh aku terkuis2 riben tu.. 
rasa macam bakal menjadi tumpuan kalau riben tu masih duduk kat situ.. 
so pendapat sy adalah tidak rasional jika ingin memakai baju tu waktu bertandang nanti..
auwww..auuuwwww...

aku rasa ade la 4 kedai kot kiteorang turun naik..
mujur jugak laa bakal kakak pengantin ade..
syukur gile ade bantuan.. kot tak, jenuh..
aku pandang dia.. dia pandang aku kang.. dua2 tak tau ape sebenarnya yang kiteorang nak..

naik kedai ke 5..
nampak owner kedai pegang songket..
dua2 cakap "cantikla!"

aku plak saje mintak dia try..
nak try baju pmpuan memang sah tak muat la..
aku ni dah rupe ikan paus je sekarang..
so kite suruh je dia try dulu.. 
last2 yang memulanya taknak songket..
songket jugak akhirnya..

kaler dia pun sangatla menawan kalbu..
auuww auwwww


hulubalang melaka yang bakal menjadi sultan sehari di pahang ;)


sedapkan hati.. songket tu tak panas..
sebab set baju tu sangatlaa cantik!
ai like! 




No comments: