04 March 2015

:: teman lelaki upahan ::


Assalamualaikum

haaa.. sape yang gigih klua opis je terus shoot balik rumah tengok teman lelaki upahan ni? haha....salah sorangnya aku la tu.. gigih tak gigih sangatla kot.. sebab kadang2 aku memang tak sampai rumah lagi biasenya.. paling laju pun 6.45 bole la sampai.. paling lambat pukul 8malam baru sampai.. tu pun sebab aku merayau.. tak reti balik rumah terus.. wiwiwiiiii....

tapi crite ni memang berjaya buatkan aku tak tertipu yang realitinya hidup kita ni memang takde lelaki atau manusia yang sempurna.. aku tertarik jugak dengan karektor kyra sebenarnya.. dia ade pendirian dia.. memangla dia buat silap.. tapi rasanya macam tak adil pulak nak hukum dia.. sebab dia tak tau pun crita sebenarnya.. biasenya klau jalan cerita tu berjaya mempengaruhi aku.. so, dengan pantasnya aku pi melepak kat mph.. carik novel punye pasal.. dan lagi power.. aku dah pun abiskan buku ni 1 malam je sebab nak tau kesudahan.. walaupun cerita cinta biasenya well.. hahah.. da bole agak la kan..mungkin sebab karektor EL berjaya mempengaruhi aku untuk tengok tv jugak.. power2.. yela, drama2 sebelum ni kite semua macam disogok dengan betapa macho man sungguh si zill faezrul.. sabar & tenang gile hadap situasi macam airil..dan akhirnya ade jugakla kelainan pada watak seorang hero yang sewel, tingtong, sweet, caring pastu selamba macam EL.. 

cuma klise yang dah menjadi kebiasaan.. mesti hero tu kaya raya gile.. bawak audi.. bmw.. perghh.. rasa macam adoiilaaaa... drama kan.. mesti nak gempak.. haha.. tapi suka jugak la.. sebab jalan crita best..



so sape lagi yang join tengok? macam tak sabar nak tunggu ape kisahnya lepas ni..