19 March 2015

:: invitation card ::

Assalamualaikum..

oohh tak tertimbus kad lagi rupenya..
walau kejap meniarap.. kejap mendepa.. kejap duduk.. kejap pegi dapur carik makan.. eh!
aku jugak yg  gigih pm fb, watsapp, msj kengkawan mohon bantuan sharing alamat..

tak kurang ade jugak yang dapat teka kenape tiba2 mintak alamat rumah @ opis 
dan sebagainya.. maklumla, nak kata cover takde jugakla.. cuma tak memekak nau.. 
ala2 suprisedd.. tekezut takkk.. gitewww...

hampir 300 keping dah sampai ke tangan memasing..
separuh jugak dah selamat pos.. ade few lagik yang masih tersangkut dalam kete..
penat oih jalan sana sini.. ikan aku tu pun dah semput gayanya.. asik jalan je tak reti diam..



dan baru la aku tau macamana gelabahnya nak serah kad sendiri..
aku tak tau nak react macam mana bila orang cakap tahniah.. haha..
sebab otomatik aku plak jawab.. haa tahniah2.. 
dengg! dia punye rasa macam happy orang ckp tahniah but same time malu oih..

Alhamdulillah..
serahan kad di kalangan kengkawan opis pun dah selamat diedar..
ade yang terkejut.. ade yang dah dapat jangka..yang peluk aku sampai nangis pun ade..
tak kurang jugak ade yang mengata tak sepadan katanya :)
si kasar jumpa si senyap..

takpela.. asalkan si kasar ni ade rasa hormat pada si senyap..
tau tanggungjawab.. inshaAllah semuanya baik2 je... ;)