29 August 2012

perubahan 360

nampaknya putaran perubahan jadual aku berubah 360darjah... woow!! gile drastik.... mau x kelam kabut aku... ni mencurik masa sket nk buat luahan prasan.. hahaha.. aku xtau aku epi ke x.. tp honestly aku suka dgn jalan aku skang.. =) rasa semangat tu mcm woow!!

mana xnyer.. slama ni da aku da mcm berakar je rase xtau ape nk dibuat.. nk hala tuju mana.. mujo ade si dia yg byk membantu.. psst! ramai kata dia kesygan aku.. hahaha.. aku cume bleh senyum.. yg pasti sbnanya dia byk tlg aku.. smpai masa nti aku kenalkan sape dia dibalik tabir yg tolak aku kedepan supaya aku maju.. 

aku rase mcm nk nangis pn ade.. sbb dia, aku dapat kepercayaan walau sikit utk ape yg aku buat.. semakin hari mmg aku makin syg dgn dia.. =) biarlah ape org nk kata.. si minah brutal ni xkan pandang blkg lagik!!! 

love u kesayangan =')