27 August 2012

cerita hari raya saya.. =)

hari lemau datang balik.. T_T ... nmpak gaya mmg aku ni pemalasss gile nk setelkan keje2 nih.. smuanya mcm sederap hempap kepala aku ni haaa.. last day before raya aku da clear sesikit meja aku yg da mcm sarang mak iti nih.. mana yg aku xnk tgk da aku buang sesiap.. =) legaaa.. pasni xnmpak dah...

raya pn sebenarnya mcm xraya.. xde ape pn yg membezakan raya dgn hari biase.. sbb ape?
ko mampu malam raya, org sibuk kemas itu ni... lap tu lap ni.. tp aku?? pi melepak mamak smpai pkul 1pg.. dobushhh! hhaha.. mmg gilo tul laa.. pastu blk uma, xde buat ape.. dok tgk tv smpai 4pagi.. lastly 4.30pg baru tdo.. dan dengan ini diumumkan.. aku bangun pkul 10pagi.. muahahahahhaha...
gud..gud.. bely2 gud.. 

bangun pstu trus wash keta.. org lain cuci keta sebelum raya.. aku cuci keta pagi raya.. pastu nmpak la org smua baru balik masjid kot.. hahhah.. siap berbaju melayu pkai sampin smua.. aku? toink! toink! dgn t shirt plus legging.. dok main sabun cuci keta.. lalalla.. gud x?? hahaha

sekian cerita raya pertama saya.. =))
daaaa... sambung balik keje nih... aku da stressssss tahap mangkuk ayun da nih!
fuhhh.. bila nk siap nih...