aku hargai...

04 August 2012

step up revolution dihari jumaat...


ntah cmne bole lak trpengaruh pi tgk cite ni... harharhar.. 
tp aku rase laaa kn.. cite x berat mana pn.. cuma sarat dgn kisah si dancer jalanan yg sgt bizi kjar 
upload video dorg menari dalam youtube untuk menang pertandingan..
sooo soo je laaa.. xla berat mana pn..


si pemegang watak emily anderson... lawa gile sehh.. kurusss jeee.. suwet giler lak tu.. tp OMG!! seksi nk mati okeh.. kurang pahala pose aku arini.. hahaha.. tp x gile rehat 2jam nk kejung kt opis tu.. mau bengong aku.. baik g jalan tgk movie.. 


mase ofis dance ni best.. siyes aku rase mcm susah kot nk menari cmtu..
bg kt aku mau ade hamba Allah yg patah pinggang trus ni kang..




 si pemegang watak sean ni pn okeh.. hensem.. hahhahha...


secara keseluruhan aku rase mmg cite ni sgt laaaaa kurg best.. sbb x berat mana pn.. pastu jalan cite mcm movie2 lain gak.. sepaten je.. yg buat best cuma dance tu je.. sbb aku suke menari2 cmtu.. tp aku x bole buat.. hahahahahha...redha kan jeeee laaaa...

ade sape2 nk pi tgk ke cite ni? tggu movie cd jeee laaa.. xbest2... hahaha.. jahat x racun org jgn tgk.. ngeh ngeh ngeh... k..bai

No comments: