aku hargai...

03 August 2012

pasrah jeeee laaaaaaa

aaaahhhh..pedih mata...pedih mata... aku smpai opis arini lewat ckit... sbb jenuh pk baju ape aku nk pkai harini.. semenjak 2 opis jadik mcm skola yg ade pengawas ni.. smua tatatertib kena jaga.. kang kena memo x memasal lak.. tu cari bala namanya.. huhu.. cadang2nya nk pkai baju kurung cotton harini.. tp maap2.. saya adalah makhluk pemalas arini.. makanya sarung baju kurung yg xperlu nk gosok beriye2 sgt... tp masih ayu.. bluekkk!! hahahah.. 

sambil drive dok memikir.. apesal laa mata aku ni pedih kelabu asap sgt nih.. rupanya.. mata aku memerlukan sokongan si hitam.. ahaksss.. si rabun bawak keta.. cmni laa.. smpai ofis dalam pkul 6.45 kot.. sudahnya aku park je keta.. aku ingat nk la lelap kejap.. skali bkn lelap daaa.. tdo namanya.. hahahha.. 7.40 terjaga... tanjat aku..... gigih bangun trus... cepat2.. da lambat ni... da la muka cm antu kubur ni.. 

laju2 naik atas.. tp mase aku menaip ni pn ak masih bole pejam mata lg.. gile kan.. hhahaha.. sape bole menaip sambil tdo? hahahaha.. ni aku da praktis dari aku keja dgn singa betina lapa dlu ni.. ahaksss.. pasai dia la aku bole menaip sambil tdo.. asik nk meroyan jer... huhuhu.. 
ok2.. meja aku memerlukan aku untuk membuang segala tok nenek sampah yg ade.. lain taun kte taip lagik eh.. =) 

No comments: