08 September 2015

:: karnival usahawan desa 2015 ::

sabtu lepas punye cerita.. memang takde buat menda pun kat rumah...
jumaat tu mr.capt memang da cakap nak pegi KUD ke esok.. 
eh, nak bawak ai okey je.. ngeh ngeh...
walau sebenarnya bukan la nak pegi sangat.. 
tak daya pun nak jalan... 

bole tahan ramai jugak sebenarnya yang pegi..
ade yang park kete kat depan bangunan mahkamah..
kemain jauh haih.. mujur laa aku suruh mr.capt jalan depan sikit.. 
sure ade park punye dekat2 tu.. takkan la takde langsung kan...



elok je masuk.. memang tak amek langsung gambo ape yang ade kat khemah..
dengan bersesak orang.. nak kluakan fon pun macam payah..
yang aku gigih nak amek gambo..dengan cik piah je....
tu pun sebab nak tunjuk kat pakcik aku.. kehkehkeh..
memang dia peminat abis dengan cik piah ni..
ntah ape yang suka nau nau ntahnya..




target utama aku kesini sebenarnya nak jagung..
pastu memang nak carik laksa.. sebab aku dengar iklan kemain tungtang ade macam2 laksa..
okeylaaaa.... takdela takde rasa sangat laksa ni..
bole makan la jugak.. cuma kalau mak aku yang buat lagi sedap la..
pastu jumpa golden melon.. mujur ade tester sebab memasing pun tak tau macamana rupe isi golden melon tu.. sedap ke dak ke tak tau.. tapi lepas makan.. eh! manis la..
rasa macam tembikai susu.. tapi manis lagi golden melon.. gitewww



elok je nak balik nampak beca bersusun...
macam2 rupe ade... kemain lawanya...ade minions..
hello kitty,doremon.. eh..
memacam la... banyak sangat...



ade kete kuda jugak.. tapi kuda takde..
kuda ade dalam kandang lagi...
sekor tu tido agaknya.. elok je pejam mata...



 yang ni agak kong ajo..
nasib baik aku tak tergolek kene sergah dek kuda..
kemain gelaknya mr.capt tengok....

sape suruh amek gambo dekat sangat..
padan muka!



pastu takde pun nak jalan2 kemana2 lagi da... 
balik rumah tido..
penat sangat haih nak jalan ke smua khemah...