aku hargai...

11 September 2015

:: pasal pemandu malaysia yang ekstrem dan minyak ::

tetibe macam nak respon pasal orang isi minyak lepas tengok kisah pemandu ekstrem dan minyak ni.. terus buat aku gelak sendiri.. sebab memang tak nafikan langsung semua2 tu aku penah buat.. haha...

tapi lagi dasyat adik aku la..
kalau bole hos pam tu betul nak kene lurus macam pembaris..
sumpah sampai sekarang aku memang tak faham kenape kene buat camtu...
dia jugak yang selalu bising suruh isi minyak malam2 sebab klau isi siang, minyak kurang pasal panas.. mana teori dia dapat, memang sumpah aku tak tau la kan...

banyak sebenarnya kisah aku dan sama jugak pemandu yang lain bila cerita pasal minyak...
asalkan minyak naik, berlumba laa orang pakat klua pi isi minyak...
teringat balik kisah taun sudah...
minyak memang da paras2 bahaya...
pulak tu aku still kat bukit bintang lagi baru klua opis, ada event menda ntah masa tu balik lambat..
elok je sampai petrolpam dah pukul bape tah, penuh gile kete...
memang aku dah cuak kemain laaaa... Que pulak panjang..
kete aku bole ke pi depan lagik ke tak pun siyes dah tak tau..
macam rasa perghh... dugaan sangat ni..
time minyak dah nyawa2 bole pulak Que panjang..
tapi mujurlaaaa kan sempat.. kot tidak..
tak mampu aku nak menolak..

sekarang..
diri sendiri pun lupa bila last drive..
sebab sekarang semua pun suami yang buat...
sampaikan aku penah cakap.. rasa macam dah takut bawak kete...

punyela suka mr.capt..
sebab dia tau sangat betapa hantunya bini dia kalau bawak kete..
eh! ni kisah minyak ke kisah kete?
haha.. sama jelaaa....




No comments: