aku hargai...

15 September 2015

:: gejala2 teringin apam bersusu ::

 bab mintak2 orang buatkan makanan memang aku terer sangat sekarang..
pantang orang post... laju2 aku mintak... wahahahhaha....
sebab dah merasa macamana suffernya tak lalu makan..
sampai masuk spital... sampai kene masuk air 6 botol..
perghh.. taknak masuk spital sebab demam teruk dah..
fobia..

sabtu dok belek2 pesbuk..
nampak gambo apam susu.. haaaaa...
aku dah tau sape yang aku nak tuju suruh buatkan ni...
wahahhahaha.. sape suruh dia rajin sangat upload gambo baking2 kan...

mujur cuzzy kata ahad dia balik dalam tengahri..
so sempat la dia bake kat rumah mak dia pagi2 tu..
esoknya pagi2 lagi dia dah watsapp..
dah siapppp...

amboiiiii
awal betul bangun pagi mak budak ni..



punye la banyak dia masukkan dalam bekas..
ni je sempat aku amek gambo..
sendiri mintak... sendiri hadap..
offer kat orang pun hajak2 ayam je sebenarnya..
kehkehkeh...


punyelaa siap letak chips coklat lagi..
memang lagi gembira la ai...
nak harap sendiri bake memang tak jadi ape laaaa...
buat puding roti pun dah rasa nak lempar ke dinding... huh!
takde seni langsung bab buat kuih ni..
kite beli je.. senang..


thank you so much dear cuzzy!!

2 comments:

lovely said...

hihihi,pandai dia yer.

nadiakeeza said...

@lovely

haha... mengada lebih ni