10 April 2012

selamat hari selasa yg lemau gile!

salam hari selasa...
apesal ntah kepala aku berat btul ni.. mengantuk gila pnye.. malam td, pengsan awal.. ntah knp aku mengantuk gila.. lepas sesi berkungfu kt dapur, aku da melantak.. mata pn layu jerk.. x smpai 5 minit, hanyut... sedar2 pkul 12.30 daaa... tp mata aku layu lagik.. tgk fon, apesal aku rasa mcm pelik je tpon aku ni haaa.. 

makanya, off kn, then on balik... aku da agak da... mmg fon aku ni makin lama makin ngek mcm aku gak... bertalu2 msj masuk.. siap kena marah pn ade, kena tuduh bergayut pn ade... padahal da byk kali info tu, fon aku ngok.. haihhh... bila la nk dpt iphone4 ni..hahahah... mengade2 btul ni... *senyumkan diri sendiri je ni,pengubat hati konon* 

xpela, layankan je la... apesal aku rasa lemau btul ni.. adoii... drive pg td pn ntah da bape keta nyaris aku nk langgar.. aiyorkk.. sbb aku terlelap masa drive.. =) sumpah! ngantuk x bole kntrol btul da ni..