10 April 2012

wedding dean n june

last week aku gerak ke seremban utk attend wedding dean n june... dgn sape lagik kn.. haruslah cik ai.. sist aku tue.. plan pn mmg ke laut... petang jumaat tu, masing2 x cnfirm lagik... sbb cik ai pn kena kemas brg nk pi bengkel kt tioman malam tu.. so, aku pn xde la pk sgt siyes2 nk pegi.. maklum la.. jauh pn... da ptg 5 lebih cmtu, baru bincang detail... tu pn kena gak ajak barang sorg dua jejaka2 ofis ni nk follow konvoi... tp, malangnya.. smua bz.. tnya ayie merangkap tukang tunjuk jalan.. dia lak suh tnya mie.. abg mie lak kt melaka.. fizi lak ade hal.. aku da pening.. aku pndang cik ai, cik ai pandang aku... cmne ni??


so, kteorg nekad je la drive sendri ke seremban ber2... ayie da info awal2, dia cuma bole tgu kt seremban.. xpela, at least kteorg yg xtau jalan ni, berpandukan ayie je la.. laju gak pakcik ni drive.. hampeh tul aku dok mengejar dia.. lastly, smpai gak... =) walau kami dari klang berdua je pmpuan... mujur gak ade cik ai.. kot x, aku x tau la smpai ke tidak ke sana.. lgpn dgn mental aku yg x bape btul.. asyik heng je.. hahahhaha....
layankan je la pic2 aku sedok dari farid atras pnye kamera... penat aku tgu2 pic dari dia ni haa... tenkiu incek fared...


siyes aku rase deco ni mcm dalam hotel woo.. mmg superb..  =) kang aku kawen nk cm gini... muahahahahahhaha

 
pandangan hadapan.. mmg gojes la........


pang pung pang pung!! pengantin sampai.. tp time ni aku ade kt blkg skali.. nun jauh dihujung khemah... wowowowo.... cantik giler ni.,.. siap ade gegerl lg
















 
with geng design department...  dari kiri sis zue @ si pengemar ribenalongan , kak leen, cik puan neena n anastaisha (si kecit yg ade stail laa) , cik ai... =)


hari ngek aku datang... so, sila pejam mata... hahadoii



















 ape mslhnya bole tersepit kt situ... aiyark...










tanda cinta mereka..
tahniah heizaidin n june..
semoga pernikahan kalian kekal hingga ke akhir hayat...
semoga bahtera yg kalian bina diredhai Allah swt..
amin..