26 April 2012

kenangan silam... =)


kenangan form 5
sekolah Menengah Kebangsaan Meru..
semua pempuan, tp ni lah kelas paling bising skali...

kenangan ade yg makan nasik lemak masa cikgu mengajar kt depan...
yg sms masa cikgu bg penerangan...
yg mkn cengkodok..

kini, semua ada yg da jadi seorang isteri.. semoga menjadi isteri solehah =)
ade yg da menjadi ibu... bertuah korg jadi ibu masa muda =) i'm auntie now...
yg masih belajar mengejar cita2.. good luck korg yg masih berada di menara gading.. aku bangga =)
yg da bekerja... rajin2 yek... =)
ade jgk yg otw naik pelamin... aku baru dapat kad kawen lagi...insyaAllah aku dtg..

kenangan bersama korg smua.. pahit manis berkawan..
walau ada masanya kita xpenrah seirama dalam meniti hari2 di sekolah..
kenangan tu yg mampu buat aku tersenyum miliki kawan2 yg masih tidak lost contact dan tidak lupa
wujudnya aku dalam kalangan korg smua...

beautifull frenss
beautifull relationship
beautifull person...
its u my lovely fren..
 ^_________^