09 April 2012

sekitar kursus induksi bil 1/2012 gambang resort city, kuantan pahang episod 2


beberapa minit sebelum naik atas tu... mauhahaha... gile!


sesi mendengar taklimat dari coach.. huhuhuh



 puan fasi kami... puan syeril aida... nama dia sumpah panjang... tu je aku ingat.. *konon macam nama ko ni x panjang kn... * gegegegeg...


encik abg ensem ni... mmg aku admire abes... hahahahha... sbb gile kamera jerk okeh... fasi kami jgk ni.. Encik hafiz... *otw menikah da ni, jadik sila lupakan hasrat masing2* larikkkk..


  tgu time nk berkayak kononnya...


da mcm guard daaa... sebelah kiri, En saufi merangkap ketua fasi kursus.. sebelah kanan aku, kak filzah.. akak ni super duper buat org byk terkejut je..




nampak x kt mana aku??? hahahahha






kan aku da kata aku gile kamera... see! bukti... hahahah












 kterog buat ramai2 ni... hasilnya... see...