09 October 2015

:: stress ::

Dah lama betul rasanya tak drive sendiri dan hadap jem..
da berbulan ni mr.capt yang drive.. walaupun memang balik hari2 pun tetaplah jem..
stress tu kurang sikit sebab bukan aku yang drive.. takde la penat sangat..
tapi penat jugakla sebab duduk je kan..sakit montot oih...

hari jumaat ni rehat lama sikit.. sempatla aku drive balik meru sebab nak amek barang kat maksu aku.. *kang jangan ade orang cakap macamkan esok takde bole balik* weekends aku memang malas nauzubillah..nasibla nak klua pi pasar, mr. capt rajin nak layan hantarkan.. klau aku sendiri pegi memang aku balik sambil seret barang dapur je kang..

sekarang ni asalkan orang pegi vacation memana.. laju je aku kirim makanan..
ish ish.. ntah ape peel ntah agaknya.. okla, hari jumaat kot kan, time orang dah pi solat jumaat.. jalan pun smooth sikitla... skali balik nak balik opis je.. dah kat federel tu bole jem pulak..
plus ade pulak orang bawak kete mewah ni semua paten tak reti bagi signal ke ape kan..
main masuk lane kite ikut suka dia je la.. terus la laju tangan aku dok hon2 orang kan.. lantak!
geram.. bila brek emergency ni, aku risau kete belakang yang tak sempat brek je..
klau bawak ikan aku tu, aku bole la sabar sikit.. ni bawak jerung mr.capt.. kang ape pulak aku nak menjawab oih... -_-'' mau berpeluh acik nak menjawab kang...

clear kat federal tu.. kat area times square tu pulak jem.. pffttt...
ok la lagik kan.. mujur takde la lambat ke ape nak kejar masuk opis.. tu pun aku rasa teksi2 kat kL ni memang kebanyakkannya macam dapat lesen beli.. da la nak klua simpang tu main klua je..
nak tuka lane pun main dan dia je.. memang hilang sabar betul aku..
ntah brape banyak kali aku kasik hon pun aku dah tak tau dah..

terus teringat.. ade orang cakap, sape yang suka sangat hon2 orang ni ada masalah jiwa..
perghh..terus rasa insaf sekejap.. adoiilaaa