02 October 2015

:: 2nd trimester ::

 masuk 2nd trimester baru la ada prasaan nak bersiap molek sikit..
ade hati nak cantik2.. mekap2.. pakai balik shawl2 yang da lama langsung tak usik...
tp masalahnya terus lupa macamana nak pakai balik shawl glam2 dulu...
adeii.. sebab da berbulan asik berikan bawal je..
sampaikan kene tegur dek akak2 opis..

"eeuww.. macam antu kubur! sila cantik2 okey"

omaigod! buruk sangat ke.. hahaha..
tapi aku mengaku jugakla betapa aku pemalas sangat nak bersiap..
langsung laaa tak nak pakai bedak..
haaaa.. bole tau betapa lamanya aku dah tak pakai foundation.. ;p

so last week tetibe macam gagah nak berpintal2..
1st time lepas berbulan..




baju kebaya ni pun lama nau nau tak sarung sampaikan mr.capt kata baju baru.. -_-''
nasib baik bole pakai lagi.. sebab banyak baju dah kene hukum tahanan reman.. haha..





tapi rasa nak cantik2 tu pagi jelaaaa.. haha..
lepas zohor je.. dah tak jadi ape da...



dulu2.. kalau nak pi detim2 tu..
kemain bersiapnya.. siap iron baju segala..
sekarang? aku sarung tshirt je... pastu pakai selipar..
agaknya mr.capt mengucap panjang bila tengok cik puan dia dok sarung ikut suka je..
lagik2 la time sekarang... nak pegi keje je insaf sebab takut kene kutuk..
wahahahha.... 

Alhamdulillah.. 
mudah2an kesihatan makin okey sampai la deliver sok..
tapi yang aku heran sekarang ni.. apsal berat aku statik je ni..
makin turun pulaknya.. adoiii..
risau acik... 

dulu aku risau makin naik..
ni aku risau sebab makin turun..
adoiii..