01 June 2013

today its the day =)

makanya da terjawab la sudah... kenapa aku menghitung hari..
kenapa aku dok kira2 kat status bbm... 
dok kira2 kt post IG...

Happy 24th Birthday to me

syukur Alhamdulillah...
aku masih disini... 
masih bernafas dibumi kepunyaanMu,Ya Allah..
setinggi2 junjungan kasih buat rasulku, Nabi Muhammad s.a.w...
sepenuh kasih sayang dan cinta hingga akhir hayat buat kedua ibu bapa yg
melahirkan dan membesarkan aku..
sepenuh limpah kasih sayang buat smua insan2 disekeliling yg sentiasa ada saat jatuh bangunku...

Alhamdulillah..syukran Ya Allah diberikan aku sepenuh ruang kasihMu utk aku menikmati rahmat dari isi bumimu..

syukran Ya Allah.. ditemukan aku dgn insan2 yg penuh dgn kasih sayang...
syukran Ya Allah diberikan aku sepenuh rasa ketabahan... 
syukran Ya Allah... 



ni namanya sambut in advance befday...

^_^