20 June 2013

agenda

dulu.. aku xtau ape sebenarnya kegunaan blog ni..
awalnya bila aku tgk mai ade blog.. aku pn mcm tertarik gak...
bg org yg suka tulis memacam ni.. mmg sesuai sgtlaaa...
zaman2 tulis diary guna buku tebal2 da lama pupus kot.. 
xdenya nk menulis da memalam buta.. tp dairy guna buku ni mmg aku penah jgk la buat.. cumanya byk menda merapu merepek je..

dulu.. cikgu aku ckp.. diary tu untuk kita merencana agenda kita keesokkannya..
bukannya menulis ape yg da kita lalui harini..tp setiap kita kn ade pendapat masing2...
bila ade blog..aku rasa blog aku awalnya mcm sesi luahan perasaan..(smpai skang pn, cuma xla sekerap dulu kot..) kadang2 aku rasa cm puashati gak la.. sbb ni je pn yg aku bole buat bg slow2 stress aku blah.. maklumlaa.. aku ni over sensitive.. kadang org ckp sikit je pn, aku da tacing...
tp aku bkn jenis nk lawan blk melainkan aku rasa perlu..

sekarang.. aku xtau ape da aku buat dgn blog ni.. rasa mcm nk menulis pn da xde rasa..
kadang2 blogwalk kt uma mereka2.. dok jadi pembaca je.. xpenah pn smpai nk tggl jejak..
pemalas kan.. haha.. okla.. ni mmg penyakit malas da datang.. lenkali je laa taip lg..  
sbb ni pn kak iman kata dia malas baca.. sbb panjang sgt taipnya.. 
yela2.. xtaip panjang2 daaa.. (harini je)

ok.. bye