05 June 2013

peace.. =)

kenapa org suka salahkan takdir bila terjadinya sesuatu?
knp xpernah salahkan diri kita sendiri yg xpernah nk menilai sesuatu sebelum buat sesuatu?
tu masalah diri kita sbnanya...

semenjak kebelakangan ni.. sejak2 aku slalu disoal dgn pelbagai soalan yg wooww..
sungguh rasa mcm artis kekdahnya...
terus aku rasa cm nk tape smua jawapan2 yg aku ade untuk dorg2 yg suka bertanya soalan pelik2 ni siap2... :)

xfaham? aku pn sbnanya susah nau nk faham... tp aku sedang cuba nk faham ni... 
beberapa hari ni.. aku rasa mcm aku da makin jauh dari landasan yg sepatutnya... sungguh aku mmg xfaham knp... betullaa... kadang2 aku terlampau suka memerhati dan memikir sesuatu benda secara paksa sampai kdang aku leka.. 

lama2 baru aku sedar... 
knp Allah x tunaikan impian dan harapan aku harini... 
sbb Allah sememangnya da rencanakn yg terbaik utk kita... cuma kadang2 kita yg dok leka sgt mengharapkan sesuatu perkara berlaku dgn kemahuan dan kehendak kita... 

aku rasa aku dah ade keputusan terbaik utk aku skrg ni.. ;)