11 June 2013

FIGHT for NOTHING

tak banyak cerita yg aku nk sampaikan..
sbb aku rasa aku da semakin mengalah..

fight for nothing!

terbayang kemarin...
kaklong temankan jalan sesama turun lobi menuju ke kereta masing2..
kaklong bgtau... stop do that..

stop fight!

mungkin kaklong xfaham.. 
dan mungkin jgk kaklong yg nk aku fahami dia..
please kaklong & bff

for this time.. let me choose by myself..
sungguh! aku sedar.. kamu2 semuanya mengambil berat..
kamu2 menjaga aku yg paling kecil diantara kamu2..
dan aku sedar.. aku byk pilih jalan yg sakiti aku sendiri sebenarnya..
tp percayalah.. sesungguhnya kerana berlakunya cerita begini..
aku semakin cekal...aku semakin dewasa..
aku semakin rasa ini yg mengajar aku sebenarnya....


tiada yg sedar walau sikit hadirnya..
tiada yg kelihatan walau sikit dimatanya...
ye, aku da semakin penat.. langkah aku da semakin perlahan.. 
tatkala ni.. aku cuma mencari yg sejujurnya..
bkn untuk aku disini.. tp disana nanti..

mungkin juga.. 
perjalanan sehari2 aku da semakin buatkan aku keliru..
tanpa aku sedari.. mereka yg cukup hampir...

kemarin.. aku sedari sesuatu..
sungguh! perasaan teruja aku tiba2 berskala besar... 
bagaikan fahami.. aku akan slalu menjadi pantas.. 
buat research.. dan nahhhhh! aku ketemui sesuatu...

persis... tidak mahu terburu2 seperti kebiasaanya..
langkah berhati2 harus ada

insha Allah..

janji Allah sentiasa pasti bukan...
aku percayakanNya..
sungguh..



kemarin punye cerita..

buat auntie dan uncle kesayangan hamba..
korg smua risaukn kakya eh..
dun worry..kakya ok n still ok..
masing2 berlumba2 nk carikan kakya kawan..
haha.. sabor2... 
kakya bkn x setuju dgn pilihan auntie & uncle...
tapi jalan hidup kakya.. 
biar kakya uruskan dgn cara kakya sendiri ye..
asalkan x mengubah diri kakya dan kasih kakya pada semua..

^_^