aku hargai...

17 December 2013

selamat pengantin baru "razip" & isteri




 sampai ke felda raja alias 2, serting Negeri sembilan dengan selamatnya..
alhamdulillah..

mencari jalan tu punyelah hazab..
iolss kan co pilot yg super power...
maklumlaaa... co pilot tak reti baca map... muahahahahha
makanya duduk diam2 sebab biar pilot je yg carik jalan...
sebab nak harapkan co pilot ni.. mmg ntah je jawab aku kang.. haha..
bukan aku tau pun..kang salah, da tak memasal jadi hal kan....
setakat jalan2 kL tu aku terer la jugak...

selamat pengantin baru Angah Fakhrullah & isteri Puan Zawiah
moga kalian bahagia hingga akhirnya...
moga dikurniakan cahaya mata soleh dan solehah..
moga saling melengkapi dan menyayangi antara satu sama lain..
moga sentiasa saling mengingatkan..saling menjaga tanggungjawab sbg suami isteri juga  bakal ibu dan ayah..

ramai yg tanya macamana aku kenal angah.. kenal awi..
cukuplah kata... Allah tu punya kuasa kan.. jauh mana pun kita berjalan.. jauh mana kita berurusan dan bertanggungjawab.. biarlah segalanya dilakukan dgn ikhlas..
makanya bersahabatlah dgn ikhlas...

aku happy je ade kawan mcm angah, awi, maksu (shafarina).. aku jumpa angah 1st time tu pun masa hari majlis kawen dia.. setakat abis2 dlm media sosial je..yela, angah pun mengajar kat johor.. kemudian kenal dgn isteri angah, kak ngah Awi.. pada masa sama rapat jugak dgn maksu (shafarina) smpai org ckp maksu tu makcik betul2 aku.. hahaha.. oleh krana ramai sgt panggil maksu (shafarina) tu maksu.. makanya aku ikut jelaa... aku pun tak tau kengkawan lain panggil dia ape.. umo beza setaun je dgn aku pun...
tp sebab aku rasa dia masuk air.. aku pn lebih kurg.. then kteorg bole je gurau2...
setakat ni mmg tak penah lg la jumpa maksu tu.. walaupun opis maksu tu dekat je pn dgn opis aku ni haaaa.. Allah belum detikkan kteorg jumpa.. =) 

sebenarnya aku ada cerita nak kongsikan..
tp belum masanya lagi kot..takpela, ada masanya nanti.. 
tggu terbukak hati nak bercerita..



1 comment:

sharamli said...

Masuk air. Ggrrr.
Ini pun Dia gerakkan hati maksu nak bukak baca.
Hahaha.
Doakan makcik pulak menyusul lepas ni. Aminnnn