aku hargai...

11 November 2013

ikan pekasam jauh alam namanya!



ikan pekasam safely arrived...
yeaaaaa....

perghh terus rasa haibat sbb suke gile2 dgn ikan pekasam yg ni...
aku ni nk kata obses gila2 dgn ikan pekasam takdak la jugak kan.. setakat2 gitu2 je laa pun...
takdela smpai beriye sangat nak..

tapi tu dulu2 laaaa... sejak kena umpan dek ikan pekasam ni dgn kawan baik yg duduk jauh kat pantai timur sana.. aku jadi rasa wooww!! membako semacam dia ni bila cite pasal ikan ni...
ape lagi.. takkan laaaa cite je kan.. anto laaa sini...
rupe2nya... dia anto btul2 depan opis.. haha..aku ingat dia memain masa bgtau sikiiittt lagi ade depan opis da bawak ikan pekasam.. 
gua selamba sound laa.. gebang lebih ni...rupenya btul2 viva forever purple tu smpai...

perghhh... syg gile laaa kat kawan baik sorg ni...
bila skali da merasa.. trus rasa cam jatuh cinta dgn ikan ni hokeh!
serius sedap tak tau nak ckp...
nak order dgn kawan ni nti cam menyusahkan plak.. sbb dia bukan nak pun kurier2 nih... ade je alasan dia kang....

so aku pn try la tempat lain.. carik2 jugak la kot ade yg sama kan..
skalinya tak penah ler jumpa pn... lastly! mintak lagi dgn kawan ni...
dan yg dijangka.. mmg dia taknak kuriernya.. pada aku pulak.. kurier je laaa, aku support costing takpe.. taknak plak.. memacam alasan dia...

and... again! ikan pekasam safely arrived bila naim tlg anta kat opis..
puas ditanya harga.. memasing taknak cakap.. haihlaaaa korg..
apesal laaa baik sgt2..
tak tau cemana nak balas da... da la bawakkan jauh dari terengganu sana...

syukur.. punya kawan baik mcmni..
syukur alhamdulillah.. masih ada kawan yg tak cuba amik kesempatan dgn kebaikan kita sesamanya... ;)

ape lagi... program masak memasak laaaa kan...

No comments: