20 November 2013

al kisah header...

 sebenarnya da jelak tgk header lama tu.. 
header dulu aku buat guna fon je.. memandangkan fon aku skrg makin rajin nak kena cassss je semedang.. mmg tak aaaaa aku nk edit guna fon.. 
pengguna internet tegar macam aku mmg akan memanfaatkan seharian dgn internet je..
oleh krana aku mmg da bosan tahap gaban tgk header ni.. lama kot.. da setahun agaknya.. ke belum? ntah.. hahahaa.. aku pun lupa...

ni header lama...
gambo banyak sgt kan.. edit je.. tu pun kembang2 la muka sbb nak check size segala..
serius rasa cam buat header la paling leceh sebenarnya...



aku pun terajin google2 tutorial buat header...
maklumlaaa... aku bukan slalu buat.. bila tak slalu buat.. mmg tak aaaa nak ingat je kan...
tgk tutorial tadi ade buat guna photoscape...
try laa.. memula buat guna gambo kartun ni..
tunjuklaa kat mai kan.. hahaha.. skali kena marah.. 
dia cakap mcm budak2..

eh! mmgla aku budak2..
kan korg suka panggil aku budak2.. 
muahahahahahahaha....



pastu..
google2 lain pulak..
makanya jadiklaaa header baru... 
cik mmg suka kasut tumit tinggi..

wiwiwiwiwiwi



so... ni la header baru.. simple2 jer,
tgu aku katam dulu buat header.. then aku buat lain nanti..
tu pun klau rajin la kan.. tak rajin..lantakkan.. hahahhaa

k bai