aku hargai...

19 November 2013

convocation day 17/11/2013

ahad lepas convo angah...
buat kat uitm dungun, terengganu..

aku sampai kat dungun dalam 4pagi...
sumpah ngantuk gila! mmg sakit kepala tahan mata smpai camtu..
mak abah da gerak dulu..jadinya aku gerak malam tu dengan pejal..
sebab kena tunggu dia tutup gym dulu..

sepanjang jalan bole pulak kan dia bantai berdengkur..
geram je rasa.. mak abah masuk dewan awal.. kteorg kat bilik berdengkur dulu...
dalam pukul 10 camtu baru smua siap2 pegi dewan... 

berlari gak la nak kejorkan beli bunga segala.. sebab mak info da abis...
makanya cepat2 laaa jalan.. 




 adik akak dok pose dgn bunga dulu...
sebelum dapat kat tuannya..




pose gambo ni kat M.C...
bole plak dia ckp.. ait? apsal akak plak yg dpt bunga? 
selamba la jawab.. takde org nak bagi akak dia bunga! terus rasa mcm comel je jawab camtu kan.. 





mak abah iolsss...




mmg balik2 muka kteorg dua je la..
time ni pejal tgh pose..
berlari aku kejor...hahahah... sbb nak jugak!





angah, along, pejal..
kteorg bertiga yg paling beso..
dulu masa kecik2.. mmg kteorg bertiga yg rajin buat hal.. smpai pejal tanya kenapa agknya adik 2org tu tak penah kena bantai..tak penah kena tali pinggang segala.. 

sedarlah adikku pejal...
kita bertiga ni mmg muka buat hal.. lepas ko, aku.. pastu angah..pastu patah balik ko..
mesti ko lupe kan.. asal befday tiap taun.. mmg muka ko jela dapat hadiah kena sesah.. haha...
sbb tu kteorg jadi garang..sbb kteorg yg paling banyak buat salah.. bila da beso2.. skrg ni masing2 ade tanggungjawab sendiri.. masing2 ade urusan sendiri..

then.. tak yah la nak jeles2 dgn budak kecik 2org ni sebab tak penah kena sesah..
dorg berdua ni bukan kutu rayau cam abg akak dia dulu.. hahaha.. 





abis je amik gambo kat dalam...
kteorg berposing pulak kat tepi pantai..
nampak tak tu budak2 berjubah dok lompat2..
sronok rasa...




akak pun nak gak la feeling2 ala2 romantika...
bergambo tepi pantai..



2 org hero kekasih awal dan akhir..




angah: betul!! aritu ade zirafah dgn singa duduk sekandang!! betul!!

along: rasanya org yg bagi watikah sat tadi mesti salah org.. haihhhh... 




safari tepi highway..
gigih suruh along turun tgk...

rasanya ni bukit gambang punye safari kot ni...ntahla..
da abis da perjalanan cuti2 family bonding pegi terengganu...
takde entry penutup! lantakkan.. aku da tak tau hape nak ditaipnya nih...

k bai



No comments: