27 January 2017

:: hokkaido cheese tart ada flavour baru ::

sape suka makan cheese tart?
kompem tau pasal wujudnya hokkaido cheese tart..
memula nampak hokkaido cheese tart ni..dia macam baru nak kenalkan kat orang kot.. cuma ade stall kecik je kat avenue k..
aku pun pandang sipi2 jela time tuh, maunya nak membeli cheese tart seketul sampai rm5.80..

next day lalu dah ade kedai sendiri pulak cheese tart nih..
oklah.. kite try eh.. ada 2 flavour..1 original cheese then 1 lagik coklat cheese..
aku memang xboleh nak telan coklat cheese tu.. rasa sesuatu pulaknya.. 



kemarin pi pavi dengan moore.. nampak cheese tart dah ada flavour baru..
nampak kan durian sebijik atas tu..
hati yang konon2 xnk tadik ni.. trus patah balik nak merasa flavour durian tu..
oooohh..bau dia.. menusuk



 so sekarang hokkaido cheese tart dah ade 3 flavour..
sementara tggu moore membeli cheese cake... aku patah balik ke hokkaido..
hohooooo... memang tak bole pecaya sungguh aku punye tahap gigih patah balik..



rasanya aku kene amalkan konsep klau ade hati nak beli tapi menahan diri dari makan menda2 lemak.. makanya jalan terus jangan ade lagik kat tempat tu...
kot tak.. memang macam gini la.. terjebak seketul hokkaido durian cheese tart.. konon2 nak merasa katanya...tapi pilihan aku tetaplah original cheese tart..
tu je yang sedap... sape yang minat pegilah serang hokkaido sekrang..
harga seketul durian cheese tart ni mahai lagi dari biasa.. seketul rm6.60..
ok bye!