aku hargai...

13 December 2016

:: CERITA SAJA SUKA SUKA ::

hai hai hai...
lama nau dah tak update ape2 pun.. bila tengok balik blog.. apsal dah jadik lain ni.. semenjak dah jadik mak2 ni, ciri2 slow dah pelupa memang mashaAllah.. 
paling teruk aku lupa slalunya 'pacifier' mek lecha tu.. tah memana aku campak..
kejap ade tang sana.. kejap ade tang sini.. tapi biasanya jumpa seminggu kemudian.. 

sempena dah jadik mak2 ni.. klau boleh harapnya dapat lah ubah sikit pragai nak menyakitkan hati orang sesuka hati.. yelah.. orang cakap "terlajak bot boleh undur..terlajak taip pastu sakitkan hati orang.." macamana pulak gaya.. asik mintak maaf pastu buat lagi.. raya kang mintak maaf..pastu buat lagik.. ngko dah kenape kan.. aku ni sekarang klau boleh malas nak amek tau hal orang.. ko nk apdate macamana.. ko nk taip menda2 lantak la sana.. tak koserla haih nak sesaja sakitkan hati orang bash2..tak sanggup nak penuhkan acc dosa aku.. yelah.. dosa lama pun tak taula Allah swt ampunkan ke dok.. 

harapnya dapat la didik anak tu sopan sikit.. jangan jadik macam mak ngko ni... buruk ngat pragainya.. sempena nak hujung2 taun pastu sikit je lagik nak jumpa taun baru.. harapnya ada la azam baru.. tu esok2 la kite apdate pasal azam.. yang pasti azam yang aku dok CF ke sudah tu.. memang akan di bawak ke taun ni.. :p ☺

aku ni klau nak kira kecik hati dengan orang.. mau tebal novel 500ms jadiknya.. tapi kene pikir jugak la bila orang yang dok kecik hati / sakit hati pulak lagik dengan aku kan.. 
aku cuba anggap pesbuk / iG tu macam media sosial yang aku boleh tau berita.. pastu saje2 nak kongsi gambo anak2.. tapi yelah.. silap apdate laju je orang nak hentam.. yang aku heran.. orang tu paten tak boleh kite hentam dia pulak tu.. pastu sejenis jauh sangat laaaa nak rapatnya pun.. 
eh ntahla.. aku rasa aku yang ada masalah jiwa nih.. huhu

ok bye uols

No comments: