aku hargai...

11 April 2013

tolong2.... pc ke kabel aku yg problemo ni.. aigooooooo

ok2.. aku tau aku da lama x update.. ngeh ngeh.. sbb aku rasa pc aku ni ade masalah pernafasan kot.. xpun aku dpt virus dari pc kawasan jajahan takluk aie... xleh langsung nk transfer ape2 pn.. aku sambung ke lain.. lain lak yg jd.. so, bertabahla kot aku menaip kemain panjang ni eh.. haha..

aku xde menda nk cite sbnanya... sbb atas alasan2 yg power lg bernas.. haha..
jari jemari sedang dikawal dari aku bercerita smua.. haha.. walaupun aku sbnanya hepi jer nk cite2 smua ni.. tp takut org annoying plak kang.. kihkihkih... 

skrg aku byk sharing2 kt ig jer.. fb? jenguk gak.. tp kadang2.. malas da kot nk hapdate2.. 
sbb klau dtg angin aku hapdate mmg asiklaaa nk mengamuk je.. haha.. ok2.. tu dulu, pantauan keras dari mr.captain.. perghhh.. sila jaga tatasusila ye.. baik2.... 
hehe.. mr.captain xde la ckp cmtu.. cuma kadang2 faham sndiri kot.. hoi2.. ape cite cinta plak nih..

ye2.. faham2.. alaaaaaa... aku susah la nk cite sbb gamba xbole transfer.. 
korg2.. sbb skrg ni tgh pemes dgn wechat.. aku pn racun org sekeliling aku.. suh download gak.. stakat ni yg da berjangkit.. bole katakan 1 group.. haha.. biaselaaaa... org yg trlebih masa lapang ni mmg mcm gini.. hikhik.. eh2.. 

tp wechat bessssttttt... sbb bole rakam2 suara.. bole sengih2 tgk icon.. bole ckp lebiu2 kt mr.captain.. muahahahah.. panggggg!! ok2.. aku gurau je laaa... aku klau da start menaip mmg cm gini la kekdahnya.. hakhakhak.. 
tp mcm da merepek2 je ni.. nk sambung adjust pc aku yg kena penyakit berjangkit ni.. adoiyai.. 

No comments: