01 April 2013

lucky day... =)

last day berjiran dgn papa hani..
xdo jiran la aku pasni.. haha..
june da suh aku letak board "for rent" kt meja dean.. haha..
xpela, at least hani with mama & papa

selamat keje kt tempat baru beb..




haaa... yg ni mmg aku teruja gile.. hahaha..
tanpa disangka2 aku terserempak dgn feveret blogger..
perghhh.. pergh...
dan mcm biasa... aku akan jadi bertindak spontan bila jumpa sesuatu yg aku admire abis...
hiksss... (sama mcm jumpa sayang laa..haha..)
thanks kak neena...
serius x sombong... best sgt dpt jumpa in person...
last year cuma dpt jumpa husband kak neena je.. itupun sbb ade event kt opis.. 

permulaan lucky day ni.. hahaha.. sbb aku mmg nk sgt terjumpa kak neena kt memana.. 
xtau nape.. lg2 muka kak neena yg sweet ala2 kajol ni.. 
^_^





hekhek.... laju2 update gamba kt iG.. perghhh..
ni mmg teruja abis ni... hikhik =)