29 April 2013

IRONMAN 3 punye pasal..

 semua gara2 lelaki seterika ni jer..
smua fully booked ok.. memula aku ingat mcm minggu depan je la kot nk tgk.. yela, sbb aku tgk update ironman 3 ni da mengalahkan update pru13... smua org pi tgk..

tp plan bertukar.. nk tgk kemarin.. makanya laju2 aku pi check tiket.. aku da tau harapan dapat seat paling dekat dgn skrin tu tinggi sgt... tp gigih gak g walk in sendiri kt setia alam.. konon2 bayangkan laa dapat seat atas.. rupenya.. tekaan aku mmg tepat laa.. walaupun nk book tiket jer.. seat cuma tinggal baris paling bawah.. smua tayangan utk 1 hari ok.. aku da rase frust gak ni.. kot nk g cek kt jj bukit raja mmg sah2 result sama..

last2 balik uma.. cek online je.. tp tgkla ape yg jadi.. 
see, brape byk tab aku bukak..
TGV dari awal aku on smpai da 45minit still load smpai ke sudah....
MBO pn sama.. mmg hati da panas je rasanya...
harapan terkahir.. GSC tu pn slow gak.. tp mmg sengsara nk tggu abis load...last2 GSC yg dpt lepas.. rasa nk lompat bintang kekdahnya.. haha..
tp aku mmg tau TGV problem.. sbb sepupu aku ade update nk pi jgk..last2 dia walk in je.. tp aku xtau la seat mana dptnya... seat bawah mmg aku surender laaa.. xkuasa nk dongak2... 

sempat capture sambil tggu load ni..
serius menangis..



smua gara2 ironman je okeh.. 





last2... selepas sejam.. haha..
ni dapatnya.. kt times square....
ho yeaaaa... dpt seat atas... hihi... =)
bila sampai je kesana... mmg ramai ya rabbi...
smpai seat bawah penuh.. fuhhh...




pagi td dgr kt HOTfm... ironman 3 kumpul 195billion tayangan seluruh dunia..
perghhhh.. baru minggu 1st nih.. dasat sgt nih..

secara simpulnya... mmg ni movie wajib tgk...
best sgt2.. haha.. 
aku xde cite pasal sinopsis... so, pi la tgk sendiri.. hihi