05 March 2012

selamat pagi isnin...

lama simpan blog, xleh nk apdate la.. dek krana mslh internet yg x bape nk ado.. pg ni cm bese la.. lemau.. karat, smua ade.. pg td bangun pn, ya Ampun.. sakitnya badan... sebulan ni mmg sakit xleh nk ckp.. aku pn byk diam je.. malas nk bercakap2.. penat tu semcam.. meja bersepah cm kapal terbalik... cmne nk kemas ni.. mood malas menjadi2 lak.. emm.. sbb bdn aku x larat kot..

ramai tegur mata aku bengkak.. alahai.. aku pn da x tau cmne nk buat.. aku terlampau stress sgt.. xde sape nk dgr ape aku nk ckp.. serius, sgt2 tertekan.. aku penah rasa mcmni dlu.. tahun 2009... skrg 2012.. mcm berpatah balik.. depressed gile.. xde mood pn ade da ni.. 

dia tegur..mgkin da lama dia perhati.. aku da x mcm dulu.. xde gelak2.. xde gila2.. xde senyum.. xde ketawa ikhlas.. aku berbeza... 

aku? masa merubah smua.. x smua yg dulu akan kekal.. begitu jgk aku.. aku x bole patah balik jd dulu.. ntahlah..aku keliru skang ni.. smua jd serabut.. makin serabut.. aku harapkan perhatian.. org sgka aku kuat.. org sangka aku tabah.. org sgka aku sebenarnya mampu.. tp tu yg org sgka.. yg org x sgka? 

hmm.. buntu..