10 March 2012

kelemauan terserlah... fuhhh...

aku da xde daya da ni... siyes penat giler... ni pn aku agkut la cik bobo sana sni.. sbb nk berblog ngan pesbuk..kt bilik line cam haram... ade la sket2 aku amek gamba selama kt sni.. harini hari ke 3 da.. pg ni cuma ceramah dan ceramah... lemau jgn ckp la.. mmg lemau gile.. mengantuk tahap super saiya da ni.. aku x tau bape byk kali da aku siram muka aku ngan air... ngantuk x tahan.... 

baru dok pk2 aku nk g terjun dalam swim pool tu... skali x bole daaa... program da bertukar.. cm hampeh btul.. makanya dok la diam2 dalam kelas ni  haaa... siyes aku x mampu nk buat ape2 kt sni.. kaki pn da kram.. sakit giler... tp nk buat mcmana kn... da Wajib... hahahahha....

skang ni rehat 1/2 jam... jap lg sambung kelas balik smpai pkul 7malam... ntah ape la encik pengerusi tu nk buat kt kteorg smua mlm ni... parah2... k.la...aku nk tlg kak ana sat...kang dia sepuk aku, sia2 jerk... hahahahahahah