04 September 2019

::berhenti bercerita tentang orang ::

aku sebenarnya tak larat dah nak mendengar cerita2 melibatkan orang lain yang takde kene mengena ni..lagi2 pulak takde pun kene mengena dgn kehidupan aku... tapi tu la.. bukan mudah nak avoid.. lagi2 pulak sejenis yang suka provoke orang...aku ingatkan tips pakai headfon ni berjaya.. rupanya hauk jugak.. huuuu

last2nya sekarang nih, kawan yang dulu baik pun dah start block aku.. sebabnya dia ingatkan aku join sekali persatuan membawang... hadoi laaaaaa....tapi yela, klau explain bukan pecaya pun kan.. makanya ikut la sana nak block ke hape.. ade juga aku cerita dengan Mr.kapten.. tapi yelah, dia boleh dengar je la pun bini dia membebel kan.. nak bagi solution pun xbleh.. kadang sebenarnya aku kesian kat diri sendiri.. hahahaaha...

lagi pulak dah makin sarat ni.. aku malas betul dah nak memikir hal orang... ikut ngkola sana nak jadi menda.. kalau la korg ade tips nak menghindarkan diri dari benda2 camni.. tolonglah share.. tak larat mak nak melayan asik nak bercerita perihal orang je weh.. mak nak pikir masak ape tiap kali balik keje pun jem kepala... inikan nak memikirkan hal orang.. ;p